Objednejte si bezplatné zasílání tištěné verze časopisuKONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8433
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2016    Fajnové koláče téměř bez práce: kampaň systémů HELIOS

Fajnové koláče téměř bez práce: kampaň systémů HELIOS

Publikováno: 8.11.2016
Rubrika: 2016

Novou reklamní kampaň, jejímž cílem je opět českým firmám humornou formou připomenout přínosy informačních systémů HELIOS, vyslal letos na podzim do médií jejich producent, společnost Asseco Solutions. Běží od 3. října a její tváří je tentokrát opět podnikatel Krach. Na rozdíl od loňského roku, kdy neměl informační systém a utápěl se proto v problémech, nyní – díky zavedení systému HELIOS – už i jeho firma patří k těm úspěšným.

Podzimní kampaň obsahem i svou formou nadsázky navazuje na letošní jarní kampaň a též na tu, která proběhla na podzim 2015.  I nyní zde vládnou zábavnost, dynamičnost a personifikace, které zaznamenaly velmi příznivé ohlasy v obou uplynulých pololetích. Úspěch je zde navíc znázorněn neotřelou paralelou mezi koláčovými grafy a skutečnými koláči (které si díky systémům HELIOS můžete užívat téměř bez práce). Vtipné video doplnily na mnoha místech tradiční bannery, billboardy i inzeráty v tisku, které též využívají motiv koláčů.

„Ačkoliv mluvíme k firemní klientele, tak se snažíme využívat prvky známé především z B2C komunikace. Proto ani v naší kampani nechybí emoce a vtip, pomocí kterých ukazujeme výhody našich systémů,“ říká Martin Jedlička, šéf marketingu ve společnosti Asseco Solutions a dodává: „Před spuštěním kampaně jsme si důkladně otestovali naši kreativu a aktuální video baví diváky ještě víc, než předchozí. Tomu také odpovídají první čísla, která pozorujeme.“

Kampaň ve svém media mixu zahrnuje především onlinová periodika, jako jsou iHNed, E15.cz, Novinky.cz, iDnes.cz a mnoho dalších. Nezapomíná však ani na tištěná periodika, ať už odborná či lifestylová, jako například ICT revue, Forbes či For Golf, kde jsou umístěny plošné inzeráty. Dalším médiem, pro které se letos společnost Asseco Solutions v rámci podzimní kampaně rozhodla, jsou billboardy v Praze, Brně, Hradci Králové a u dálnic mezi Prahou a těmito městy.

Naše kampaň je cílena na vybrané skupiny populace a jim je přizpůsoben i výběr médií,“ vysvětluje Martin Jedlička. „Naším cílem není zasáhnout masy, ale lidi, kterým je blízký náš humor a kterým naše systémy mohou přinést prospěch.“

Bližší informace lze nalézt na http://www.assecosolutions.com.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Fajnové koláče téměř bez práce: kampaň systémů HELIOS

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Stotunový jeřáb dorazil ze Sviadnova do Abú Dabí za 30 dní (750x)
Největší kompletní jeřáb vyrobený ve sviadnovském Huismanu v celé jeho 20leté historii převážela společnost DAN-CZECH SP...
Veletrh BAU 2017Veletrh BAU 2017 (656x)
Veletrh BAU prezentuje na prostoru 185 000 m² možnosti architektury, materiály a systémy pro komerční, bytovou výstavbu ...
80 let Blaser Swisslube (644x)
„Bez práce nejsou koláče“ – s tímto heslem letos slaví výrobce chladicích a mazacích látek Blaser Swisslube své 80-ti le...

NEJlépe hodnocené související články

80 let Blaser Swisslube (5 b.)
„Bez práce nejsou koláče“ – s tímto heslem letos slaví výrobce chladicích a mazacích látek Blaser Swisslube své 80-ti le...
V Huismanu vyrobili specifický tensioner o váze 485 tunV Huismanu vyrobili specifický tensioner o váze 485 tun (5 b.)
Sviadnovští odborníci společnosti Huisman navrhli a vyrobili specifický tensioner o váze 485 tun. Zařízení je součástí p...
PSJ v Rusku dokončuje závod na výrobu rajčatové pastyPSJ v Rusku dokončuje závod na výrobu rajčatové pasty (5 b.)
V Charabalinském okrese Ruské federace finišuje netradiční zakázka exportní divize PSJ. V městečku Zavolžskoe by měla bý...

NEJdiskutovanější související články

„Hrozivá“ kampaň Poslední strojař začala. Akademici a průmyslníci spojili síly a lákají ke studiu techniky společně„Hrozivá“ kampaň Poslední strojař začala. Akademici a průmyslníci spojili síly a lákají ke studiu techniky společně (3x)
Zástupci Fakulty strojní VŠB-TU Ostrava vytvořili ojedinělou kampaň, jež se poprvé nesnaží jen o samoúčelnou propagaci v...
Vítkovice personálně zbrojí, do vedení přichází uznávaný Libor Witassek (1x)
Skupina VÍTKOVICE MACHINERY GROUP (VMG), respektive její společnost VÍTKOVICE, a.s., personálně posiluje. Do léta ji dop...
Aktuální číslo časopisu
Katalog firem - registrace

Působíte v oboru
pozemních staveb?
Potom využijte možnosti registrace
za akční cenu 300,-/rok

do Katalogu firem.

Google